Автомобільно-дорожній фаховий коледж Загальнотехнічних дисциплін

Загальнотехнічних дисциплін

 

До складу циклової комісії загальнотехнічних дисциплін входить 9 викладачів, з них: вищу кваліфікаційну категорію має 6 викладачі, викладач-методист – 1, першу кваліфікаційну категорію – 2 викладачі.

Викладацький склад

Стець Марія Богданівна

 Голова циклової комісії, викладач предметів (навчальних дисциплін) – «Комп’ютерне проектування та об’ємне моделювання», «Креслення», «Взаємозамінність, стандартизація і технічні вимірювання», «Нарисна геометрія, інженерна та комп’ютерна графіка».

 
Чопко Стефан Миколайович

Викладач предметів (навчальних дисциплін) «Основи автоматики та робототехніки», «Електротехніка та електроніка», «Автоматичні засоби управління дорожнім рухом», «Електротехніка, електроніка і мікропроцесорна техніка».

 
Коза Ярослав Михайлович

Коза

 Викладач предметiв (навчальних дисциплін) «Технічна механіка», «Деталі машин».

 
Клипко Тетяна Вікторівна

Викладач предметів (навчальних дисциплін) «Технологія конструкційних матеріалів»; «Технологічні  основи машинобудування», «Матеріалознавство та технологія конструкційних матеріалів».

 
Чех Галина Іванівна

Чех

Викладач предметів (навчальних  дисциплін)  «Статика споруд», «Основи технічної механіки», «Технічна механіка».

 
Боярчук Анжела Геннадіївна

Боярчук А.Г

Викладач предметів (навчальних дисциплін) «Електротехніка та електроніка», «Електротехніка, електроніка і мікропроцесорна техніка», «Фізика»(ІІ підгрупа ).

 
Дусько Любов Михайлівна

Дусько Л.М

Викладач предметів (навчальних дисциплін) «Креслення», «Креслення та нарисна геометрія», « Нарисна геометрія та  інженерна графіка».

Миськів Віра Андріївна

Викладач предметів (навчальних дисциплін) «Матеріалознавство та технологія конструкційних матеріалів»,  «Взаємозамінність, стандартизація та технічні вимірювання».

Стець Роман Євстахійович

Викладач навчальних дисциплін (предметів) «Креслення», «Креслення та нарисна геометрія».

 

Циклова комісія загальнотехнічних дисциплін працює в Автомобільно-дорожньому фаховому коледжі від початку заснування навчального закладу

ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ЦИКЛОВОЇ КОМІСІЇ

  • виконання стандартів освіти із загальнотехнічних дисциплін;
  • формування конструкторських умінь студентів технічних напрямів у процесі навчання нарисної геометрії, інженерної та комп’ютерної графіки;
  • методичне забезпечення практичних, лабораторно-практичних занять та самостійної роботи студентів;
  • удосконалення тестових завдань для проведення контролю знань студентів;
  • методичне забезпечення проведення навчальних практик;
  • робота над упровадженням у навчальний процес дистанційної освіти;
  • підготовка студентів до участі у науково-практичних конференціях, семінарах;
  • удосконалення матеріально-технічної бази та навчально-методичного забезпечення дисциплін. 
 

Викладачі циклової комісії використовують різні форми проведення занять: лекції, практичні заняття, ділові ігри, лабораторні роботи. Використовуються різні інноваційні методи: тестові завдання, опитування, опорні конспекти для студентів, виконання креслень на компютерах. Знання, одержані з нарисної геометрії та інженерної та компютерної графіки, студенти використовують при розробці курсових і дипломних проектів. Предмети, які вивчають студенти, допомагають сформувати і розвинути просторові уявлення, логічне мислення, вчать приймати грамотні з технічної точки зору рішеннящо буде потрібно в роботі за обраним фахом.

В період дистанційного та змішаного навчання викладачі використовують платформи Мoodle, Google Classroom, що пов’язує Google Docs, Google Drive і Gmail, Viber, Zoom, Meet, що дозволяє організувати онлайн-навчання, використовуючи відео-, текстову та графічну інформацію. Для оцінювання знань студентів використовують різні програмні середовища, зокрема «Naurok.com.ua», створюючи багаторівневі тести. Для якісного засвоювання студентами навчального матеріалу викладачами фахових створено мультимедійні презентації з використанням відео та фотоматеріалів, якими супроводжується кожне лекційне заняття.
Дистанційне і змішане навчання надає здобувачам освіти доступ до нетрадиційних джерел інформації, підвищує ефективність самостійної роботи, дає абсолютно нові можливості до творчого самовираження. Саме в такому режимі студенти реалізовують свій творчий потенціал, в процесі виконання програми навчальної практики.
Особливу увагу викладачі циклової комісії приділяють сучасним інформаційним технологіям, їх можливостям для вдосконалення професійних умінь і навичок майбутні фахівців. В реаліях сьогодення викладачі перебудовують свою педагогічну діяльність від традиційного навчання до навчання на базі комп’ютерних технологій, опираючись на Концепцію розвитку дистанційної освіти в Україні.

Навчання студентів відбувається у спеціалізованих
кабінетах та лабораторіях:

  •  Лабораторія технічної механіки
  •  Лабораторія взаємозамінності, стандартизації та технічних вимірювань
  •  Лабораторія матеріалознавства та конструкційних матеріалів
  •  Лабораторія електротехніки та електроніки
  •  Кабінет креслення
     Кабінет нарисної геометрії, інженерної та комп’ютерної графіки
  •  Комп’ютерний клас для комп’ютерного проектування та об’ємного моделювання

Викладачі циклу – кваліфіковані спеціалісти. Це дає можливість створювати багато сучасної навчально–методичної документації із загальнотехнічних предметів на державній мові і забезпечує якісну підготовку студентів. Форми й методи виховання базуються на українських народних традиціях, кращих надбаннях національної та світової науки. Будучи педагогами не лише за професією, але й за покликанням, викладачі циклової комісії значну увагу приділяють і виховному процесу, пам’ятаючи, що їх завдання не тільки готувати висококваліфікованих спеціалістів, але й формувати свідомих громадян держави, патріотів України, які повинні мати власні погляди і переконання, вміти правильно оцінювати сучасну дійсність і відстоювати та захищати свої ідеали й переконання.