У рамках проведення тижня циклових комісій природничо-математичних та загальнотехнічних дисциплін викладачі Телюк В.Т., Стець М.Б. та Хома Т.М. провели в групі А-21 конкур-гру «Вчимося весело». Заняття представлене як гурткова робота, яка об’єднала навчання з креслення, хімії та інформатики.
Мета: формувати у студентів свідоме ставлення до навчання; сприяти розвитку мислення та творчої активності; навчати аргументовано відстоювати власну думку; виховувати у студентів повагу до себе і до думки співбесідника, упевненість, що знання необхідні їм для отримання бажаної професії.
Заняття проведено в цікавій гумористичній формі. Вдалося поєднати такі різні дисципліни конкурсами «Гонка за лідером», «Оптичні ілюзії», «Демонстрація дослідів з хімії», цікавими кросвордами з креслення та хімії, ребусами з інформатики, а також логічними завданнями та пантомімою.
За проведенням конкурсів слідкувало суворе журі, яке справедливо оцінювало результати.
Використання нетрадиційних форм і методів навчання дає можливість зробити процес навчання цікавим та всепоглинаючим; створити у студентів робочий настрій; допомогти подолати труднощі в засвоєнні навчального матеріалу.
Переваги нестандартних занять в порівнянні із звичними в тому, що підвищується інтерес студентів до навчання, їх активність в пізнанні і творчості, самостійність пошуків знань, переживання успіху досягнень, ініціативність, можливість індивідуального підходу, використання інноваційних та інформаційних педагогічних технологій, розвиток культури спілкування, взаємовідповідальності.
Отже, використання нестандартних занять і окремих нестандартних прийомів педагогічної техніки та технології на парах сприяє творчості як викладача, так і студентів.